AJ 5. třída (20. - 24. 4.)
ÚKOLY AJ 5. ROČNÍK 20. – 24. 4. 2020
Dobrý den děti,
Stále na Vás myslím (nejenom při
přípravě a kontrole Vašich úkolů), jak se asi máte a už se mi po Vás moc
stýská. Zdravím Vás všechny, Eva D.
·
Učebnice: str. 37 – English Across the Curriulum
Zopakujte si
části těla, máme je dost podobné se zvířaty, ta mají však ocas a jiné navíc:
A tail –ocas, fur – srst, kožešina, feathers
– peří, whiskers – kníry, wings – křídla, beak - zobák
·
Toto
procvičte s obrázky 37/1, 2.
·
Potom
si zkuste cvičení 37/ 5 – přečti si
věty a urči, který pes je který - do školního sešitu nebo na pracovní list
(na přiložený na poslední straně) napište
čísla 1 – 4 a připište k nim jména správných psů.
Pomohou Vám
slovíčka v pracovním sešitě str. 82 – English
Across Curriculum – Parts of the Body.
·
Teď
se podíváme na jedno zvíře, které někdy umí i mluvit, či se dá vycvičit, jak
uvidíte ve videu:
It has got wings and beak, it can
fly, some of them are bright coloured:
What is it?
Pomůcka (titulky) k následujícímu
videu:
Would you like to introduce yourself?
Chtěl by ses
představit?
Are you famous? Jsi slavný? I´m a star. Jsem hvězda.
How about some animal sounds? Co takhle nějaké zvířecí zvuky?
Can you do a red wolf? Umíš udělat vlka?
How about an owl? Co takhle sovu?
The pretty song birds? Pěknou ptačí píseň?
How about a rooster? Co takhle kohouta?
Can you do a horse? Umíš udělat koně? Good. Dobře.
Can you fall down? Umíš spadnout? Did it hurt? Bolelo to?
Can you do a cat? Umíš udělat kočku?
How ybout a dog? Co takhle psa? Can you bark? Umíš štěkat?
Sounds of the spaceship? Zvuky vesmírné lodě?
Can you shoot the losers? Umíš střílet?
Can you do water? Umíš udělat vodu?
How about a knock at the door? A co klepání na dveře?
Can you help me start the car? Pomůžeš mi nastartovat auto?
Einstein, can you help me call the
dogs? Pomůžeš mi
zavolat psy?
Come here, come here… Pojď sem…Good.
How´d you say it´s time to go? Jak bys řekl je čas jít?
Goodbye…
·
Tak co, líbilo se?
·
Napište mi, budu ráda. Stejně jako i
za jiné nápady, dotazy či připomínky.
v Pracovní sešit: str. 67/2 – Vyplňte si tabulku a potom tuto stranu (společně se cvičením 1) ofoťte
a pošlete mi na mail.
·
67/3 si udělejte dobrovolně
s poslechem, CD máte v pracovním sešitě.
PRACOVNÍ LIST 5. ROČNÍK 20. – 24. 4.
2020
Doplňte do vět chybějící: He is, She is, It is
1. Is it a bird? No, Batman!
2. a film hero (hrdina).
3. This is Pierot the clown, from Prague.
4. This is his sister, a clown from Prague, too.
5. her birthday today.
6. twenty.
7. Wednesday today.
8. Tomorrow is Thursday, 19 years old
tomorrow.
9. Yes, Pierot 19 tomorrow.
10. His sister 20 tomorrow.
PLURALS – MNOŽNÉ ČÍSLO
Množné číslo
jsme měli v 1. lekci, najdeš v Přehledu gramatiky
v pracovním sešitě str.71/1.6a, 1.6b.
English
|
Czech
|
Plural
|
boy
|
||
box
|
||
brush
|
||
mouse
|
||
glass
|
||
woman
|
||
potatoe
|
||
child
|
||
book
|
||
photo
|
Komentáře