AJ 5. třída (27. 4. - 1. 5.)






ÚKOLY AJ 5. ROČNÍK 27. – 30. 4. 2020
Dobrý den přátelé,
jsem tu zas, protože nechci, abyste vše zapomněli. Myslím na Vás, jak to doma zvládáte, napište mi někdy, jak stíháte a zda Vám mé přípravy vyhovují. Samozřejmě také, jak se máte a co děláte celé dny…Týden je kratší, úkolů bude méně.
·        Učebnice: str. 38/3 tvořte pravdivé věty doplněním have/has got, haven´t/hasn´t got. Cvičení přepište do sešitu a ofocené mi pošlete.

·        Pracovní sešit: str. 34/1 – najděte v hadovi 10 či více slov a napište vpravo na řádky. Fotit nemusíte, až příště.


·        Vocabulary: pracovní sešit str. 83 B – My day – je jich dost, ale vy máte také času dost, nemusíte je umět za týden. Zkuste podtrhat podstatná a přídavná jména a slovesa. Některá slovíčka už jistě znáte.

Tak to je vše, zbývá jen pracovní list na další straně. Ten mi pošlete, jako vždy.
Děkuji a moc Vás všechny zdravím, mějte se hezky, choďte hodně ven na čerstvý vzduch, ať máte imunitu.
A děvčata, neuleťte nám ve čtvrtek na koštěti…
Eva D.
                         



PRACOVNÍ LIST 5. ROČNÍK 27.  -30. 4. 2020
Answer the questions:
1. What is your school called?
2. Can you swim?
3. Is there a television in your room?
4. Do you like Science?
5. What is your favourite lesson?
6. Can you play a musical instrument?
7. What day do you have PE?
8. Have you got double lessons?
Read and circle (underline) the correct words (přečti a zakroužkuj nebo podtrhni správná slova
Dear Janet,
I´m doing/having a fantastic hotel/holiday. Mum is/are playing tennis with Amy. Dad is skating/sitting under a tree. Tim is reading/writing a comic. Grandma is drinking/eating a very big ice cream.
Lots of love from Laura

Na další stránce je odkaz, na který klikněte, nebo označte a dejte otevřít hypertextový odkaz a tam mám pro Vás překvapení. Splňte to, je to na minutku a potom mi také napište, zda Vás to bavilo a mám chystat další.

 
                                                




Komentáře