ČSP 2., 3. třída (27. 4. - 1. 5.)





ČSP pro 2. a 3. třídu

Milé děti, jsem nadšená z obrázků, které mi mnozí z vás posíláte. Je prima, že si dáváte tak hezky záležet, proto jsou vaše výrobky úplná výtvarná díla, mám z nich radost a děkuju vám za ně. O to víc mě těší, že vás vyrábění baví, to je totiž nejdůležitější😀
Tento týden začne měsíc květen, všechno je v plném květu. Proto vyhlašuji přehlídku rozkvetlých stromů 😀. A pod ten rozkvetlý strom můžete 1.5. vzít toho, koho máte rádi😀 třeba mamku, taťku,.. Ať se taky pokochají krásou přírody😀

úkol:
1.       Vyberte si ve svém okolí rozkvetlý strom, který se vám nejvíc líbí.
2.       Poproste rodiče o fotoaparát, či mobil .
3.       Vyfoťte vámi vybraný strom.
4.       Pošlete mi ho na mail  kupkova@zs-pecka.cz

Moc se těším na přehlídku nejkrásnějších rozkvetlých stromů. Přeju vám, ať se vám daří 😀
 Lenka Kupková

Komentáře