2. třída zadání (11. - 15. 5.)
Dobrý
den, druháčci,
čeká
nás další společný týden učení na dálku. Tento týden Vás čeká v českém
jazyce opakování toho, co už umíte. V matematice začneme dělení 5 a
v prvouce jsem pro Vás nachystala dvě videa, kde se dozvíte něco o savcích
a ptácích.
Zeleně označené úkoly mi prosím zašlete na
e-mail
(spurova@zs-pecka.cz).
V případě potřeby můžete využít následující telefonní číslo:
603 844 104.
Moc
Vás zdraví Vaše paní učitelka
ČESKÝ JAZYK
Tento
týden nás čeká opakování toho, co už umíte. Procvičíte si psaní I/Y po měkkých
a tvrdých souhláskách, psaní párových souhlásek a krátce slova se slabikami dě,
tě a ně.
Pravopisná cvičení
– str. 23 a 24 (obě cvičení jsou
zaměřená na párové souhlásky, odůvodňujte si nahlas J
)
Učebnice
str. 83/cvičení 5 (zaměřené na tvrdé a měkké slabiky) – cvičení
přepište do školního sešitu
Do
školního sešitu à do sešitu na
řádek napište slovo ( musíš doplnit vynechanou souhlásku) a s daným slovem
utvoř větu, první řádek je pro příklad, jak budeš pracovat
Příklad:
Žabka - Na kameni seděla žabka.
šrou_
-
chlé_
-
me_
-
nů_ky
–
prasá_ko
-
přij_
-
Do školního sešitu
à
přepište text níže, potom si vezměte pastelku a zakroužkujte slabiky dě, tě a
ně
Děti
se dívají na koně. Zdeněk dělá Nadě saně. Čarodějnice létá na koštěti. Tetě
kyne těsto.
Odkazy, kde můžete učivo procvičovat:
·
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/pismeno-%C4%9B/slova-s-de-te-ne/doplnovani-dvojic/cviceni1.htm
- cvičení zaměřené na dě, tě, ně
·
https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cesky-jazyk/rozlisovani-di-ti-ni-dy-ty-ny/rozlisovanislabik-di-ti-niady-ty-ny1.htm
- měkké a tvrdé souhlásky
·
https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cesky-jazyk/parove-souhlasky/parove-souhlasky1.htm
- párové souhlásky
MATEMATIKA
Video
k dělení 5 - https://www.youtube.com/watch?v=YsUpQdqfY78
Pracovní sešit – str. 22 – 23
Početník
– str. 13
Odkazy k procvičování učiva:
PSANÍ
Při
psaní se rovně posaďte, opřete nohy do podlahy a zkuste psát co nejkrásněji.
Vím, že to umíte J
Písanka - str.25 a 26
ČTENÍ
Čítanka str. 79 – 81
– až budete mít přečteno (nahlas) napište do sešitu čtení název pohádky a
autora. A na zbytek stránky nakreslete k pohádce obrázek.
Čítanka str. 82
Čtení s porozuměním (kocour
Kryšpín)- str. 56
PRVOUKA
Pracovní sešit – str. 60-61
Komentáře