2. třída - zadání (4. - 7. 5.)
Hezký den, druháčci,
vítám
Vás v dalším společném týdnu. Začal nám nový měsíc a ten s sebou
přináší také nové učivo, které nás společně čeká. V českém jazyce se
podíváme na slova se skupinami dě, tě, ně a v matematice nás čeká
násobilka 5. Doufám, že se máte hezky a nezlobíte rodiče. Budu ráda, když mi
napíšete, jak se Vám daří. Už se na Vás všechny moc těším! 😀
Vaše
paní učitelka Špůrová
Krásný
svátek všem maminkám 😀
Úkoly 4.5. – 7.5.
Úkoly,
které jsou označené zeleně,
prosím zašlete na můj pracovní
e-mail ke kontrole. (spurova@zs-pecka.cz)
ČESKÝ JAZYK
V českém
jazyce si nejprve zopakujeme párové souhlásky. Procvičíme je v pravopisném
cvičení.
Pravopisná cvičení – str. 22/celá
Tento
týden nás také čeká nové učivo – slova se skupinami dě, tě, ně.
Písmeno ě píšeme ve slabikách dě, tě, ně a čteme (ďe, ťe, ňe).
|
Vezmi
si učebnici českého jazyka na str. 84/cv. 1 à
přečti si krátký článek, až ho budeš mít přečtený, najdi v úryvku slova,
ve kterých vidíš slabiku dě, tě a ně. Tato slova vypiš do školního sešitu.
Potom si vezmi pastelky (červenou, modrou a zelenou) a budeš slabiky dě, tě a ně kroužkovat ve slovech,
která sis vypsal do školního sešitu. Červeně –slabika dě, modře-
slabika tě a zeleně
slabika ně. Práci
v sešitě prosím vyfoťte a zašlete na e-mail.
Poznámka
à
zkontroluj si, jestli máš háček tam, kde má být à DĚ, TĚ, NĚ
Pracovní
sešit – str.68/celá
(slova se skupinami dě, tě, ně)
ČTENÍ
Čtení s porozuměním (Kocour
Kryšpín a svět knih) - str. 54 – 55 (na str. 55 vyplnit
první cvičení, které je zaměřené na doplňování párových souhlásek)
PSANÍ
Písanka
– str. 23-24
MATEMATIKA
Pracovní
sešit – str.
20 - 21 (POZOR! str. 21( cv. 9 - nejdřív si spočítej závorku a potom
dopočítej celý příklad)
Početník
– str. 12
Poznámka:
každý den si přeříkej řady násobků (2,3 a 4, postupně i řadu násobků 5).
Násobilku je potřeba cvičit každý den, uvidíš, že to brzy půjde samo 😀
PRVOUKA
Téma:
hospodářská zvířata
Pracovní sešit str. 58 – 59
Níže
jsou obrázky z učebnice, které ti mohou být nápomocny 😀
Komentáře