AJ 4. třída (4. - 7. 5.)










TENTO TÝDEN SI BUDEME OPAKOVAT a ODPOČINETE SI OD PSANÍ SLOVÍČEK

BUDEME MÍT I MÉNĚ PRÁCE V UČEBNICI – DŮVOD SE DOZVÍTE NA KONCI :-)


1) SLOVÍČKA: - žádná, máme celou lekci :-)


2) UČEBNICE:- i tu teď nebudete potřebovat


3) PRACOVNÍ SEŠIT: - strana 36 / celá






PRACOVNÍ LIST – AJ 4 (4.5. - 10.5. 2020)

1) Slož z přeházených písmenek správně názvy předmětů
NLISHEG
SATMH
TAR
UMISC
CSENECI
YROHIST







2) Kolik je hodin?
It's eight o'clock.


It's half past eleven.


It's twelve o'clock.


It's eleven o'clock.


It's half past seven.




3) Které ze slov NEPATŘÍ na řádek vedle ostatních?
Monday Wednesday today Friday

Art TV P.E. I.T.

pencil bag ruler ball




































A

B

C

D

E

F


7) Přelož do angličtiny.

Já NEMÁM tělocvik v pátek.

Ty MÁŠ plavání v úterý.

My MÁME hudebku ve středu.

Já MÁM počítače v pondělí v 9:30.

Ty NEMÁŠ matematiku ve středu ve 2:00.

My NEMÁME vlastivědu ve čtvrtek.

Já NEMÁM tělocvik v úterý.

Ty MÁŠ výtvarku v pátek v 11:00.

My MÁME přirodovědu v pondělí.

Bolí mě hlava. :-)



Komentáře