AJ 4. třída (8. - 12. 6.)






 


TENTO TÝDEN SI BUDEME ZNOVU POVÍDAT O NAŠICH KONÍČCÍCH A ZÁLIBÁCH

1) UČEBNICE:         - strana 43 / cv. 64
                                               - PŘEČTI si básničku
                                               - PŘELOŽ jednotlivé věty = NAPIŠ do sešitu
                                    - strana 44
                                              
- PŘEČTI si oba dopisy
                                               - PŘIŘAĎ obrázky ke správným jménům = do sešitu                     

2) PRACOVNÍ SEŠIT:        - strana 44 / cv. 6
                                                          
- napiš o sobě DOPIS podle vzoru na stránce
                                               - strana 44 / 7
                                                          
- PŘIŘAĎ správný obrázek     


                                   


PRACOVNÍ LIST – AJ 4 (8.6. - 14.6. 2020)
1) Slož z přeházených písmenek správně názvy koníčků
KATGINS
LEPES
YOHKEC
LABTOLOF
KILWANG
NURINGN







2) Přelož do češtiny.
Do you watch TV on Sundays?


What do you do on Wednesdays?


Do you read books?


Do you ride a bike on Mondays?


No, I don't. I go fishing.


Do you play table tennis on Tuesdays?


What do you do in your free time?



3) Přelož do angličtiny.


Já hraju hokej ve středu.

Já mám rád volejbal.


Je to můj oblíbený sport.



Co ty děláš v sobotu?


Hraješ stolní tenis?

Ne, to nehraju.
Já chodím na procházky.

4) Přiřaď k obrázkům správná slovesa
 


A:
C:
E:
B:
D:
F:
G:
H:
I:






Komentáře